Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Drop broni i leków

Grande

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem początkującym w infestation i chciałbym się dowiedzieć gdzie po tym najnowszym patchu opłaca się dropić bronie, leki i jedzenie :)

graphic.png

Opublikowano

Leki wszędzie gdzie jest apteka (smallvile,clearview,mountain rest) do smallvile i clearview nie polecam dla początkujących bo graczy tam dużo. A o bronie to polecam prawy górny róg, te wszystkie miasteczka

427571487345508569248.jpeg

Potrzebujesz Pomocy?Pisz śmiało PW

Opublikowano

Campos City,Smallvile,Clearview,Frosty Pines w tych miejscach najczęściej znajdziesz bronie na Policji, Leki w Aptece, Jedzenie w Markecie, to chyba oczywiste a w Campos City to w Domku PvP w takim Hotelu tak jak by. Znajdziesz tam bronie i mele(Broń Białą - Do walki Wręcz ) i czasem noktowizory i plecaki się z respawnią i jedzenie też tam jest w dwóch słowach powiem że w tym miejscu jest (Wszystkiego po trochu )

Opublikowano

Okej, teraz chciałbym się dowiedzieć gdzie lepsze bronie i snajperki moge dropać bo w camp splinter po tym nowym patchu byłem z kolegą i żadnego item boxa nie było na 5 servach. Narazie mam dużo leków i zdropiłem rano ze 2 eq broni w smallville ale nigdzie plecaków nie moge znaleźć. Tzn. znalazłem z 2 medium i to wszystko ;/

graphic.png

Opublikowano

Dobre bronie to:camp splinter,clearview,norad military base,airport,west bolder. a ze snajperek to ciężko ale polecam:airport,west bolder

427571487345508569248.jpeg